piątek, 6 grudnia 2013

A na dworze tak zimno xD

Tak dziś tak fajnie było -,-.No dobra nie było tak źle xD,myślałam ,że o 8 rano nie można mieć odpałów ,ale jednak można ,tak...śmiałam się z koleżanka na angielskim na całą klasę i ogólnie coś nam odwalało no więc...wiecie.Ogólnie to wracałam dziś do domu ponad 1,30h ,czemu muszę mieszkać na krańcach miasta ;-;(dobra ma to też swoje dobre strony ,jest cicho xD)Jak już mi się udało wrócić do domu i coś zjeść to zabrałam się za 2 odcinek Tokyo Ravens ,tak już po 2 odcinku odechciało mi się do oglądać(może komuś uda się mnie zachęcić ,spróbujcie proszę xD).Nie mam zielonego pojęcia co obejrzeć(no ,bo ja przecież nie mam nic zaczętego -,-).Polecicie mi coś proszę ,bo się na śmierć zanudzę(ostatni prześladuje mnie reklama masła,ale to tak na marginesie xD).Na koniec was pomęczę(oczywiście psychicznie xD)

Ninja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz