piątek, 18 stycznia 2013

Epilog

Wyszedłem rano.Myślałem,że poranna mgła da mi jakąś osłonę jednak myliłem się,już po 5 minutach znowu mnie gonili.Musiałem coś zrobić nie mogłem tak po prostu tego zostawić,w każdym razie nie tak.Wykorzystałem chwile,kiedy odwrócili ode mnie uwagę,skręciłem w 1 drogę jaką zobaczyłem,była to droga do mrocznego lasu.Nie miałem innego wyboru nie mogłem się już wycofać sam się w to wpakowałem,sam tego chciałem.Musiałem ich powstrzymać,użyłem najbardziej silnego zaklęcia jakie znałem.W tym momencie wkroczyli do lasu,nie miałem już siły dalej biedź,a tym bardziej się bronić.Musiałem zrzec się mocy tylko to mogłem zrobić,w ten sposób nie dostaną jej i miasteczko będzie bezpieczne.Nie mogłem jednak zniszczyć tej mocy i pozwolić,aby dożywotnie błąkała się po lesie,wtedy przypomniałem sobie o swojej siostrzenicy mieszającej w tym miasteczku.Pośpiesznie wypowiedziałem zaklęcie i rzuciłem na nie ochronę,żeby tylko ona mogła ja zabrać z tego lasu.W momencie pozbycia się mocy znaleźli nie mogłem również pozwolić na pojmanie mnie.Chwyciłem szybko sznur,obwiązałem do okoła szyji,wdrapałem się na drzewo i obwiazełm końcem sznura gałeż drzewa.Skoczyłem,ostaniom moją myślą było:''nie dopadli mnie uf''.Potem zgasło światło przed moimi oczami,nie wiem co dalej się wydarzyło,wiedzałem,że zaklęicie zadziałało i zgineli.Liczyło się tylko to,że miasteczko było znowu bezpieczne. Mądry ninja

4 komentarze:

  1. Takie info : Epilog kończy powieść, a zaczyna Rozdział 1 lub Prolog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale na naszym blogu jest inaczej takie moje widzimisię,ale miło,że masz swoje zdanie i je pokazujesz
      ninja

      Usuń
  2. Eeej a co dostane jak zrobie naglowek ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem jeśli nagłówek będzie ładny,a wręcz fantastyczny wtedy pomyśle :)

      Usuń